söndag 20 september 2009

Söndagskväll

Slut på ännu en vecka. Vad fort de går! Den har varit innehållsrik. Mycket jobb, en hel del saknad eller åtminstone ett stort tomrum efter någon som har tagit mycket plats i mitt liv under en ganska lång tid men som inte längre är där. Är inte längre välkommen heller! Flera nya trevliga människor som jag ser fram emot att lära känna bättre och tightare kontakt med ett par som redan har funnits i utkanten och en gammal kontakt som håller på att damma av sig och visa upp en ny och charmigare sida som jag inte sett så mycket av. Summan av kardemumman är att det här kommer att bli jättebra!

Ett jätteroligt gig med Huddinge Kommun som huvudarrangör vilket gör att man har halkat in på en annan bana också. Vem vet vad det kan ge framöver och på fredag en lite mindre scen men inte desto mindre rolig. Jag håller tummarna för att jag får med mig min fanclub.

Kom igen nya veckan! Jag ser fram emot dig med spänning!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du får bra betalt.