måndag 14 september 2009

Goa, gulliga människor

som hör av sig och undrar hur jag mår. Nu känns det plötsligt lite lättare att andas.

Börjar faktiskt känna mig lite pirrig inför helgens gig. Brukar inte längre vara nervös inför en spelning men det här är lite större än vad jag är van vid. Kommunen står som huvudarrangör och vi står med i programmet på deras hemsida. Dessutom är det första gången som tekniken ligger helt utanför min kontroll, vilket i och för sig kan vara en fördel :-), men nog så nervöst. Jag vet inte ens om vi får möjlighet att soundchecka. Ja, det blir något att sätta tänderna i men jäkligt roligt.

1 kommentar:

Fnuttisen sa...

Ska försöka komma ner och titta på mossen. Men just nu tar vi bara en dag i taget här hemma.

Skickar dig ett gäng pepp,styrke,tankekramar.

Ps. Har du Facebook? Ds.