onsdag 2 september 2009

Självklart gick det bra!

Jag förstår inte varför jag oroade mig. Framför allt undrar jag när jag ska lära mig att inte ta ut saker i förväg. Självklart är han rädd om vår vänskap, det vet jag ju!

Dagen har varit precis så bra som det kändes att den skulle bli. Lärorikt på bokföringskursen. Idag har vi avhandlat värdering av omsättningstillgångar, förra veckan periodisering av varukostnader och andra kostnadskonton. Oj, oj, det gäller att gnugga geniknölarna :-).

Simning på eftermiddagen tillsammans med två döttrar och en av deras kompisar. Det är så underbart skönt att vara igång igen. Förra veckan flera timmars promenad och den här veckan är jag i alla fall uppe i ett par timmars aktivitet. Jag hade tänkt att jag ska bli av med fem kilo till årsskiftet, vi får väl se hur det går.

Efter simningen träffade jag först en vän och blev sedan "kidnappad" av min favoritgranne. Alltid lika trevligt .... men kostymen ..... fattades det inte en del på den ;-)?

Kram på er och hoppas att ni också har haft en bra dag!

Inga kommentarer: