söndag 6 september 2009

Vilken kalasdag!

Först svamskogen direkt på förmiddagen. Vaknade vid fyratiden men lyckades somna om ett par timmar och kom iväg först vid niotiden.



Liten men naggande god heter det ju. Skörden var kanske inte så stor men välförtjänt.


Besök på eftermiddagen av välkommen granne. Fick hjälp med diverse el, musik & data. Tur att det finns folk som kan sånt :-). Förresten, båt är bra!


Kvällen ägnades åt karaoke och eftersom jag är fyra och ett halvt år så blev jag barnsligt glad åt att jag blev uttagen till tävling. Speciellt eftersom det blev så sura miner sist det var på tal.


Jag är alltså väldans nöjd med min dag och mest av allt med mina barn. Nästa gång är det din tur gumman. Du strålade ikväll!


Den här fina blomman fick jag förra året av min dotter och hennes man.



Nej, bilden gör den inte rättvisa. Den är mycket finare!

Natti, natti!

Inga kommentarer: