måndag 5 oktober 2009

I love my hyresvärd

De håller på att installera nytt bredband i huset fast vi redan har bredband. Då behöver de komma in i alla lägenheter och dra kablar hela vägen ifrån hallen och in i vardagsrummet. För att de ska kunna göra det så måste jag flytta alla möbler som är ivägen, bl.a. en ganska välfylld bar. För att kunna göra det så måste den tömmas och monteras isär. GLÖM DET säger jag bara. Om ni vill att jag ska flytta den så får ni vänta tills jag har druckit upp spriten och det lär dröja och om jag dricker upp den fort så är jag garanterat så jävla full så att jag inte kan flytta på någonting. Lycka till!

P.S Hur lång tid jag fick på mig? Från ikväll till på onsdag morgon.

Annars är det bara bra. Jag har precis rensat svampen jag plockade igår. Som tur var så hittade jag inte så mycket :-). Efter jobbet var jag en sväng hos en kompis i Vikingshill, vad tjusigt det låter :-) och sedan till äldsta dottern och tittade på en av småtjejerna som troligtvis har böjveckseksem, stackarn. Ja, så rullar det på, livet.

Inga kommentarer: