fredag 16 oktober 2009

Så var det fredag igen

Veckorna bara rusar iväg. Fortfarande förkyld men möjligen en gnutta bättre i halsen. Nu gäller det bara att behärska sig. Jag vill sjunga! Jag har inte tagit en ton på över en vecka och ska inte göra det i helgen heller. Rösten är hela tiden på vippen att försvinna och det får bara inte hända just nu men jäklar vad jag vill sjunga!

Skippade ett kundmöte igår för att träffa en person på en tid som han valt för att förhoppningsvis reda ut en del ouppklarat. Uppenbarligen var det viktigare för mig än för honom för han bokade av med tre timmars varsel. Det är märkligt hur en del människor anser att deras tid är mycket värdefullare än andras. Jävligt oförskämt om du frågar mig!

Nu är det i alla fall fredag och jag ska ägna mig åt en del positivt umgänge som förhoppningsvis får mig på lite bättre humör. Ikväll blir det lungt & skönt framför TV:n med Erik och Idol.

Må så gott!

Inga kommentarer: