torsdag 22 oktober 2009

Mindre depp & snörvel

Dagen började inget vidare igår, eller början var väl inte problemet egentligen, det var nog jag själv. Sedan tog jag mig i kragen och tänkte att jag skulle hänga på vår obligatoriska onsdagssimning fast varje fiber i kroppen skrek nej. Masade mig hela vägen fram till bassängkanten bara för att konstatera att det var knökfullt. Motionssim hade varit helt omöjligt, mera som sardingnugg och det föll mig inte alls i smaken. Lite lättad men ändå förbannad när jag hade tagit mig hela vägen dit vände vi och gick direkt till bastun istället. Där någonstans kändes det som om livet började räta upp sig :-).

På ett betydligt bättre humör bestämde jag mig för att det var på tiden att provsjunga halsen efter två veckors sångcelibat. Vi hade en jättetrevlig kväll på två olika karaokeställen, det ena med superkaraoke och det andra med goaste folket.

Ja, så är man väl på banan igen. Nu väntar tre dagar med massa skoj och full fart!

Inga kommentarer: