torsdag 22 oktober 2009

Svårt att skriva just nu

Jag kan inte bestämma mig för om jag är lite deppig fortfarande eller mest glad för att det händer en massa kul saker. Jag är nog lite både och. Så är det med mig.

I´m a woman and a child so tender and wild and he loves me so. Eller I´m a bitch, I´m a lover, I´m a child, I´m a mother, I'm a sinner, I'm a saint. I do not feel ashamed. I'm your hell, I'm your dream, I'm nothing in between. You know you wouldn't want it any other way.

Ja, det är mycket man kan vara på en och samma gång. Livet är inte svart eller vitt. Det är allt eller inget. Nu är det i alla fall sovdags det vet jag bestämt. Imorgon väntar ett fullproppat schema:

  • Yoga

  • Jobba

  • Köpa frukt till knytis

  • "Utvecklingssamtal"

  • Piffning

  • Tjejmiddag! Tjoho!

Det blir en lång, intensiv och förhoppningsvis underbar dag.


1 kommentar:

Fnuttisen sa...

Hoppas ni får en mysig kväll.
Kollade med Jenny om Kattis fyllt år och det har hon men tjejkvällen har inget att göra med den.

Massor med styrkekramar till dig från mig. <3