lördag 3 oktober 2009

Jag vann!

Ja, jag vann! Ja, jag vann! Ja, jag vaaaaaannnnn!

Medan jag skriver det så hör jag pampig musik i huvudet, typ Djungelbokens "Ja, vi är. Ja, vi är. Ja, vi är dina vänner nu ................. :-). Det har inte slagit runt i skallen på mig, inte vad jag vet i alla fall men jag blev så himla glad. Jag är ingen tävlingsmänniska egentligen och gör oftast mycket bättre ifrån mig när jag slipper pressen och bara kan sjunga för att det är kul. Vilket det i och för sig alltid är. Igår ville jag, av personliga skäl, väldigt gärna komma bland de tre bästa men kunde aldrig föreställa mig att jag skulle vinna. Tack alla goa människor som röstade på mig, inklusive juryn så klart :-).

2 kommentarer:

Ronny Forsslöw sa...

Härligt jobbat, stort grattis från oss i Farsta, coolt.

maria sa...

Grattis grattis grattis....
Kramen