söndag 14 november 2010

Jag ser fram emot den här dagen

Jag är tillbaka på ungefärligt normalläge när det gäller smärta. Hanterbart, alltså. Den här dagen ser jag verkligen fram emot för jag ska träffa en trevlig kille som är musiker och vi ska se om vi kan åstadkomma något tillsammans. Det blir spännande och utmanande.

Utöver det så sänder jag en tanke till min pappa som har varit borta i många år. Tråkigt att han inte fick se vad som hände med min musik. Det hade han tyckt var roligt. Igår sjöng jag t.ex. en av mina egna låtar på begäran till mer eller mindre stående ovationer på karaoke :-). Kul när det man gör går rakt in i hjärtat på folk.

Ha en bra dag allihop!

2 kommentarer:

Ronny Forsslöw sa...

Härligt hoppas det blir ljuvmusik och jag säker att din pappa skulle vara så stolt över dig. Och det finns flera som gillar din musik (Igår karaoke)grattis.
Ha en underbar dag

Trubaduran sa...

Tack, vad gulligt sagt! Hoppas att du hade en riktigt bra Farsdag med uppvaktning från de små trollen.