torsdag 25 november 2010

Thaimassage

Vilken härlig vecka! Igår hade jag en härlig kväll i riktigt trevligt sällskap. Det smakade bra! Dans, massor av skratt, sång och ett och annat ord som landade i hjärtat. Jag skulle önska att det bara var att blunda och åka ....... och det kanske jag gör också. Måste bara reda ut ett och annat först.

Om ett par timmar är det dags för thaimassage. Jag har aldrig provat det förut så det ska bli riktigt spännande. Efter det ska jag hämta ut ett paket på posten åt ett av barnbarnen så har jag tur får jag träffa dem en snabbis.

Kvällen ska ägnas åt musik. Tanken är att vi ska lägga ny sång på en del av en duett vi håller på med. Så himla lärorikt och inspirerande.

Ja och det här var bara en del av den här fantastiska veckan. Fortsättning förljer ;-)!

Inga kommentarer: