torsdag 11 november 2010

Tillbaka på ruta ett

Nu kommer jag tydligt ihåg varför jag bestämde mig för att sluta med läkare och börja leva istället. Fick medicin för ett par dagar sedan som inte hade någon som helst effekt. Fick en ny läkartid idag, hos en annan läkare såklart :-/.

Bara att börja om att förklara och på något vis går man i försvar redan från början för att man vet hur det ska sluta. För 10-15 år sedan fick jag riktigt starka mediciner och de flesta har försvunnit ut ur marknaden för att de hade biverkningar men de hjälpte. Nu får jag börja om från början och prova mig fram till något som fungerar och jag minns inte riktigt vilka mediciner som är vad. Nu fick jag något som kan ta upp till 3 dagar innan de har någon effekt, om de har någon effekt och det känns inte som om jag orkar 3 dagar till just nu. Jag har inte bett om hjälp på 10 år och jag hade inte gjort det nu heller om jag inte hade behövt. Måtte jag få vara smärtfri åtminstone en stund!



Inga kommentarer: