fredag 19 november 2010

Jösses vad tiden går

Jag hänger inte med. Dåligt med uppdateringar här. Det har varit lite tufft ett tag med värk och sömnbrist men det händer också en massa trevliga saker. Det rullar in en del spelningar, full fart på jobbet, vänner som förgyller tillvaron på olika sätt och så har jag köpt en ny leksak, en inspelningsmockapär så nu kan jag spela in både när jag skriver musik och när jag spelar ute. Jag önskar bara att de slängde ner ett par extra timmar i kartongen när man köper nya leksaker för man kan ju lägga ner hur mycket tid som helst på dem ....... och den har man ju inte.

Helgen ser ut att bli trevlig men kommer förmodligen också att ställa krav på väldigt rak kommunikation. Inga problem egentligen men ibland är det jobbigt att vara brutalt ärlig. Fördelen är att jag kanske är lite klokare när den är över.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: