måndag 22 november 2010

Tänk, hur det kan bli .......

Så mycket klokare kan jag väl inte påstå att helgen gjorde mig men oj, vad trevligt det var :-)! Den raka kommunikationen är i alla fall avklarad, åtminstone delvis och det känns skönt. Livet tar sig ibland underliga vändingar när man anar det som minst. En del människor är så otroligt fascinerande och har man tur kan man ha förmånen att få lära känna dem.

Musik har det blivit en hel del av. Karaoke såklart, repetitioner inför en kommande spelning och så håller jag på att spela in en duett tillsammans med en kille med en underbar röst. En sådan där som man får spagettiben av :-).

Annars rullar det på. Kroppen är lite mera medgörlig just nu och det är skönt, vinterdäcken är på och jag ska gå på thaimassage för första gången i mitt liv. Ja, som ni hör så är det blandad kompott men angenäm :-).

Inga kommentarer: