söndag 21 augusti 2011

Ännu en musikhelg är över

Det är en väldigt musik-intensiv tid just nu. Många reptimmar har det varit för att sätta ihop en trio och en hel del uppdrag av olika slag. Den här helgen var jag bjuden som gäst till en härlig fest och jag tog med mig gitarren helt inofficiellt eftersom jag visste att värdinnan skulle uppskatta det. Det visade sig vara ett ypperligt promotion-tillfälle. Tyvärr var det lite svårt att göra sig hörd i partytältet på grund av regnet som smattrade mot taket men jag fick ändå lämna kontaktuppgifter till flera personer som kunde tänka sig att engagera mig framöver.

Igår gjorde jag ett inhopp som karaokevärdinna. Det är ett annat sätt att jobba med musiken på och det är roligt att få inspirera folk som inte brukar sjunga till att våga prova.

Ja ... och nu är helgen nästan över. Nu fortsätter mitt jobb med att rensa och organisera för en "sammanslagning" med ♥:at.


Inga kommentarer: