onsdag 17 augusti 2011

Jag komprimerar mig

Jag är mitt inne i en komprimering. Jag har börjat i klädkammaren och garderoberna. Nu gäller det att klämma ihop sig rejält. Det är inte precis min starkaste gren att göra mig av med onödig saker för man vet ju aldrig när de kan bli nödiga men nu måste jag ta mig i kragen för JAG SKA BLI SAMBO!!!

Det har jag inte varit på över 20 år (förutom än en liten provvända på 6 veckor för ofantligt många år sedan) men nu är det dags. Det ska bli så härligt att få leva ihop, att ha någon att dela med. Min älskling är den mest omtänksamma människa man kan tänka sig och det ska bli underbart att vakna bredvid honom alla morgnar. Så nu ..... marsch in i garderoben igen :-)!


4 kommentarer:

Sussie W sa...

Grattis !
Härligt önskar er all lycka .

Tuulisen sa...

Underbart!! ♥

Ronny Forsslöw sa...

Grattis !
Härligt, önskar er all lycka.

Karin sa...

Grattis! Fan vad kul! ^^,