måndag 22 augusti 2011

Och så försvann den dagen

Jag vaknade med ryggskott eller liknande i morse och insåg ganska snabbt att det var läge för ett akut besök på Daeng Thaimassage i Trollbäcken. Hon är helt suverän och nu är ryggen så gott som återställd.

På hemvägen passade jag på att klara av Apoteket i Skogås, som jag för övrigt ska dela ut en eloge till (jag som mest brukar skälla på dem). För ett tag sedan släppte de in en kund som inte mådde bra i personalköket och lät henne vänta där tills hon blev hämtad. Medmänskligheten är alltså inte helt utrotad, hurra! Efter det begav jag mig till Jysk för att inhandla några förvaringskorgar (här gäller det att komprimera och effektivisera) och hittade några stycken till riktigt bra pris.

Under eftermiddagen har jag ägnat mig åt tvättstugan och också bokat in en av två spelförfrågningar som trillade in under dagen. Inte så illa pinkat av en gammal häst som man säger :-).


Inga kommentarer: