måndag 15 augusti 2011

Så var gubben tillbaka

Igår åkte ♥:ats son hem efter 4 veckor här i Sverige. Jobbigt på sätt och vis för dem båda misstänker jag eftersom de inte har möjlighet att träffas så ofta och samtidigt finns det säkert saker som de båda har saknat som de är vana vid att ha omkring sig. För mig var det första gången jag träffade sonen och det ska villigt erkännas att det var ordentligt nervöst. Dels på grund av språket och dels hade jag ingen aning om hur han skulle ställa sig till mig. Jag hade inte behövt oroa mig visade det sig för det är en riktigt, riktigt bra grabb. Vi har ju inte umgåtts så mycket, han kom ju trots allt hit för att umgås med sin pappa och inte med mig, men jag har ändå sett tillräckligt mycket för att tycka bra om honom. När vi nu återgår till vardagen så innebär det ju också att jag får tillbaka min gubbe och det sitter ju inte fel. Det är något alldeles extra att få vakna upp bredvid honom!


Inga kommentarer: