måndag 29 augusti 2011

En gång var jag i Farsta två gånger

Jag åkte till Farsta på förmiddagen för att sätta in pengar från ett utbetalningskort till mitt konto trots att jag vid två tillfällen har skrivit på bankens utbetalningsavi att jag i fortsättningen vill ha pengarna på mitt konto. Innan jag åkte så registrerade jag det även på bankens internetsida och fick beskedet att beställningen gått igenom ..... vilket den inte hade enligt tjejen på banken .... men nu ska det vara löst.

När jag ändå var i Farsta passade jag på att springa ett varv på Lindex där jag hittade ett par jättesnygga byxor .... som jag inte köpte eftersom jag behöver tänka på vad jag handlar nu när jag är arbetslös (förutom musiken då).

När jag om hem insåg jag ju förstås att jag inte hade någon lust alls att vara utan de där byxorna så jag åkte tillbaka till Farsta .... men hör och häpna .... den här gången med en rabattkupong på 30% som jag hittade när jag kom hem :-). Nu har jag alltså två anledningar att vara glad, jag har ett par nya, snygga byxor och de kostade inte skjortan. Tjohoo!


Inga kommentarer: