torsdag 7 maj 2009

God morgon!

Härligt väder har vi trots att de hade hotat med dåligt. Man blir verkligen på bra humör när solen skiner.

I morse var badrumsrenoverarna hemma och fixade med min toalett igen för femhundraåttitolfte gången totalt och andra gången den här veckan. Fjorton månader efter renoveringen så har de fortfarande inte lyckats få den att sluta dra vatten en gång i minuten. Blir det ingen ordning nu så får det bli hyresnämnden nästa. Jag orkar inte höra det där jävla ljudet en gång till!

Eehh, jag kanske inte blev på så bra humör i alla fall ;-).

Igår var det karaoke på Curres. Helt okej men lite avslaget tyckte jag. Hade det med Hammarby att göra? Jag lyckades i alla fall sno åt mig en dans :-) och det är alltid kul.

Nu ska jag sätta tänderna i arbetet och försöka mobilisera krafter till att gå en sväng i kväll trots att jag har så jäkla ont i kroppen just nu.



på er!

.

Inga kommentarer: