torsdag 14 maj 2009

Nu är jag hemma igen

efter en jättetrevlig kväll. Kul med bowling, jag kom trea så jag skämde i alla fall inte ut mig och hur god mat som helst. Fram emot desserten kom Melker och piffade med lampor och menyer och liksom kollade av läget. Det kändes nästan overkligt även om jag har sett honom förut på Restaurang Kungsholmen. Här på Salongen på F12 var miljön så gemytlig att det kändes som om man var hemma i någons vardagsrum så kom Melker Andersson och hälsade på ;-).

Läste en blogg när jag kom hem som fick det att knyta sig i magen på mig. Beskrivningen stämmer så väl in på den människa som betyder allra mest för mig (efter mina barn och barnbarn). Har jag förlorat dig nu?


.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om han nu betyder så mycket för dig, varför behandlar du honom som skit?

Trubaduran sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Grundar dem på det jag ser och hör...