måndag 4 maj 2009

Jisses!

Nu är det Kalabaliken i Bender på jobbet. Jag som har blivit inkompetensförklarad flera gånger av redovisningsbyrån som vi håller på att avsluta samarbetet med har nu (med lite hjälp) upptäckt en del, i allra högsta grad, märkliga saker. Jag vill inte säga så mycket innan jag har alla detaljer och jag kom inte så långt idag men jag kan säga så mycket som att det blir en spännande dag på jobbet imorgon.

Annars är det en bra dag. Jag försöker styra upp och beta av en del projekt. Bl.a. har jag begärt prisuppgift på omtapetsering av mitt blivande musikrum. Det står ju tomt nu till ingen nytta alls, ja bortsett från en del saker som dottern ska hämta då.



Ingen vidare kreativ miljö.


Sedan ska jag eventuellt in i studio redan ikväll igen men troligare är att det blir på torsdag. Nu ska vi jobba färdigt med de två egna låtarna som jag har skrivit och börja jobba med en tredje. Jag fick en svacka i självförtroendet men nu ska jag ta nya tag.

Jag hann också med att åka förbi min mamma en snabbis efter jobbet. Jag skulle lämna toapapper med lila mönster på som min äldsta dotter köpt till mormor. Min mamma är nämligen galen i lila. Det var så snyggt så frågan är om hon kommer att använda det :-).

Ja, så ser min dag ut så här långt. Nu är det middag som hägrar. Idag blir det lamm i ugnen.

.

Inga kommentarer: