onsdag 6 maj 2009

Onsdag kväll

Jag tänkte chocka några som tror att de känner mig och tala om att det var en jäkligt spännande hockeymatch mellan Ryssland och Vitryssland.
Passade bra efter ett skönt bad med olivolja och lavendel och lite mat i magen att landa framför den.

Nu ska jag plocka på med lite vardagsbestyr sedan är det karaoke på Curres som gäller. Det har varit en skön dag med bra flyt och som vanligt gör yogan att man får en ordentlig skjuts och extra energi. Jobbigt bara att jag har så jäkla ont i kroppen.

Idag blev det ingen simning och det blir det inte nästa onsdag heller för då ska mina älskade småsmulor sova över hos mormor eftersom mamma och pappa ska på studentgalej. Nu gäller det att inte tappa styrfarten. Jag får se till att promenera i stället.

Go´ kväll!

Inga kommentarer: