onsdag 13 maj 2009

Kväller

Nu sover barnen sött och yngsta dottern är på studentskiva. Jag hoppas att storasyster håller ögonen på henne så att det inte blir för mycket av det goda.

Själv blev jag ratad ikväll för något som uppenbarligen lockade mer. Sug på den! Jävlar vad bittert det lät och det var det också men som man bäddar får man ligga.

Imorgon blir en lång, härlig och intensiv dag. Först ska fröna lämnas på dagis sedan ska det jobbas lite grand, efter det kommer målaren och börjar med musikrummet. Yippie! När det är gjort ska jag piffa till mig och åka till BallBreaker på Gärdet. Där ska en leverantör utmana oss i bowling för att sedan bjuda oss på middag på restaurangen Fredsgatan 12. Ingen sketen kvarterssylta där inte utan här snackar vi Årets Kock 2009 både första och andra platsen. Det vattnas redan i munnen.

Nu får ni ha en trevlig kväll så hörs vi kanske i morgon.

1 kommentar:

Ronny Forsslöw sa...

Jag blir så avundsjuk på dig Fredsgatan 12 årets kock, du måste bara berätta hur det var.

Tråkigt att du vart ratad. hoppas att du för en trevlig torsdag i stället.

Ha en skön torsdag