onsdag 13 maj 2009

Onsdag eftermiddag

Det blev lite lugnt här mitt på dagen. Följde ju med dottern till hennes nya tandläkare som var toppengullig precis som tandsköterskan. Härligt! Det här kommer nog att bli bra. Vi fick ju avbryta den förra mitt i besöket och gå därifrån så jag var ju lite orolig för om hon överhuvudtaget tänkte gå till tandläkaren något mer. Dottern valde själv att byta till Folktandvården i Handen. Det kändes verkligen viktigt att det blev bra och det blev det. Förhoppningsvis har det lärt både mig och dottern att det lönar sig att stå på sig om det inte känns bra.

Bestämde mig efter det att inte åka tillbaka till jobbet. Jag var där lite tidigare istället och jobbade undan. Vi unnade oss en glass och så slängde jag omkull mig på soffan en stund. Skönt med tanke på när jag fick upp i morse.

Nu är det matlagning och bäddning som gäller sedan är jag redo för mina älskade småsmulor (barnbarn) som ska sova hos mormor inatt.

Kram på er!


Inga kommentarer: