lördag 17 april 2010

Jag har så härliga barn!

Var ute en sväng på lokalkrogen igår och det var jag i stort sett ensam om i början av kvällen :-). Vi var tre stycken på karaokevarvet (inkl. värdinnan) men det gjorde inte så mycket eftersom vi hade väldans trevligt ändå. "It takes two, baby. It takes two, baby...." Man tackar för trevligt sällskap!

Efter hand så fylldes det på med mera folk och bland annat dök mina tre döttrar upp. Det var där någonstans som partyt började :-)! De släppte loss med Cotton Eye Joe och fick hela lokalen att hoppa omkring i armkrok. Whos family is in the building? Jag hade en riktigt trevlig kväll med massor av dans, duettsång och trevligt umgänge. Det kan faktiskt inte bli så mycket bättre!

Nu ska jag sätta turbofart och göra mig iordning. Det blir lunch med småsmulorna (mina barnbarn för de som inte vet), dottern, svärsonen och några till kanske.

Kram!


Inga kommentarer: