onsdag 7 april 2010

Usch, jag blir så ledsen

när jag träffar folk som inte tar tillvara på sig själva och sin talang. Har träffat ett par stycken på slutet som helt tycks ha tappat greppet om livet. Åtminstone en av dem har en ganska unik talang som borde förvaltas och utvecklas. Kom igen nu!

Och vad händer egentligen med killar vid en separation och varför? Själv blir jag jättelåg ett tag men sedan går det över i jävlar anamma. Jag ska minsann visa både mig själv och andra att jag kan stå på egna ben och göra bättre val framöver. Har inte killar den växeln? Jag har sett flera stycken de senaste åren som störtar som JAS-plan när relationen tar slut. Tråkigt! Man måste lägga upp en plan och sätta ena foten framför den andra och börja röra sig mot målet. Jag håller tummarna för att ni får upp styrfarten grabbar! Det är det enda jag kan göra, resten måste ni göra själva men sorgligt är det.

Inga kommentarer: