måndag 19 april 2010

Tack snälla solen & SiMa

Idag känns det som om solen verkligen har räddat mig från att gå i däck. Den har lyst upp min dag från en klarblå himmel och det har sett så skönt ut genom fönstret på jobbet.

Jag har nästan bara gjort sådant som egentligen inte borde behöva göras och som jag definitivt inte har tid med men som ändå var tvunget, rättat till andras misstag. Jag var på banken för andra gången för att få igång en ny inloggningsdosa efter inbrottet. Vid första försöket så hade de inte lyckats registrera in den färdigt så jag kunde inte använda den. Tjejen som hjälpte mig idag var jättegullig men man blir ju galen när man ska behöva åka två gånger för en grej man inte skulle behöva göra alls. Resten av dagen gick i stort sett åt till att leta reda på ett fel i bokföringen som jag inte heller var ansvarig för.

Väl hemma så var det bara att fortsätta med min egen bokföring. Tack snälla, snälla SiMa Redovisning för hjälpen. Blev avbruten av telefonförsäljare två gånger. Värst var idioten från Pocketklubben.

Jag känner mig verkligen superstressad över allt som hänger över mig just nu. Tur att jag trivs så pass bra med tillvaron i övrigt, annars vet jag inte hur det hade gått just nu.

Inga kommentarer: