onsdag 28 april 2010

Pinsamt tyst om vikten

Ja, jag vet inte om ni har lagt märke till att det blev pinsamt tyst om vikten. Det blev ju så klart inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag är inte så bra på att sköta den biten när jag blir stressad. Nu har motivationen i alla fall kommit tillbaka så får vi se hur länge det varar. Igår var jag jätteduktig och gick en halvtimmes promenad på morgonen och sedan simmade vi i 20 minuter efter jobbet. Inte så länge men bättre än inget alls. Kändes tydligt att jag har en förkylning i kroppen. Både i måndags och idag har jag gått 10-minuterspromenader på lunchen. Först tänkte jag att det var meningslöst men det blir ju i alla fall en timme i veckan och det är ju också bättre än inget. Det finns liksom inte tid till några långpromenader på jobbet just nu. Ja, då får vi se om det blir något resltat på vågen framöver.

1 kommentar:

Maria sa...

Jag tycker du är jätte duktig som rör dig såpass mycket som du gör :)

Må så gott !
Kram