torsdag 19 augusti 2010

Det rullar ......

.... men händer väl inte direkt något dramatiskt. Rätt mosig så här första arbetsveckan efter semestern. Idag blev ett möte inställt som jag hade spänt mig lite inför, bortkastad energi kan man ju konstatera så här i efterhand men vi ska göra ett nytt försök en annan dag.

Jag har bokat en resa till Rom också. Fyra dagar i september med jobbet. Det ska bli riktigt roligt eftersom jag inte hade kommit på tanken att resa dit på egen hand. Jag är ingen storstadsmänniska och dessutom inte särskilt resvan så jag är fortfarande kvar på charter-stadiet, blått hav & kladdiga drinkar :-). Rom ska ändå bli intressant eftersom jag tycker att det är fascinerande med vackra byggnader och sådana har de väl i Rom.

Må så gott!

2 kommentarer:

maria sa...

Vad roligt att resa till Rom :)
Det blir säkert upplevelserikt.
Är det en arbetsresa eller rent nöje ?

Kramen

Trubaduran sa...

Arbetsresa med nöje ;-). Ja, det ska bli spännande. Finns nog mycket att titta på, jag har inte hunnit läsa på ännu :-).