måndag 23 augusti 2010

Tokvecka framför mig ......

Det här blir en riktig tokvecka! Slut på friden och full fart framåt :-). Idag ska jag på möte i stan efter jobbet angående spelning på en pub därinne. Mötet har blivit inställt en gång så jag hoppas att det blir av nu, annars får det faktiskt vara.

Med start imorgon, tisdag och resten av veckan så ska vårt företag stå på en världskonferens och presentera oss och vår affärsidé. Kul uppdrag där jag som kommunikationsansvarig ska se till att budskapet går fram men jag kommer tyvärr inte att hinna stå där så mycket.

Torsdag - Jag spelar på Mirabelle i Skogås Centrum. Missa inte det :-)!
Fredag - Kräftskiva.
Lördag - Karaoke med fingrarna på rattarna :-).

Jag tänkte också hinna med att betala ut lönerna och planera en utlandsresa.

Tuta & kör!

Inga kommentarer: