måndag 16 augusti 2010

Första arbetsdagen efter semestern avklarad

Helt okej, faktiskt! Jag gillar mitt jobb men det tar ett par dagar att få grepp om bitarna när man har varit borta länge.

Efter jobbet åkte jag och köpte högtalare till datorn. Jag är inte helt säker på att jag är nöjd, jag tycker att basen är bullrig och att det är otroligt petigt på vilken höjd jag placerar högtalarna men jag kanske vänjer mig. Det är ju helt klart bättre än inga högtalare alls. Jag är lite bortskämd med att ha datorn kopplad till PA:t men det är knöligt att rigga mellan spelningarna.

Den här dagen avslutades med middag & fika hos dotter som fyller år idag. Tack för jättegod mat och tjusig tårta och hoppas att du får en fortsatt bra kväll!

1 kommentar:

klatuu sa...

Jag gillar också mitt jobb så jag kommer att göra ett nytt försök i morgon :)