söndag 29 augusti 2010

Jag glömde Hurghada

Den här helgens sista dag får gå i småpysslets tecken. Räkningar ska betalas, fakturor skrivas ut och ..... eeh ..... vi ska planera resan till Egypten som jag ser nu att jag har missat att skriva om. Mellandotter och jag åker till Hurghada lite senare i höst. Det ska bli sååååå mysigt! Hon har verkligen varit superduktig och sparat ihop till resan av sin, inte så väl tilltagna, lön. Way to go girl!

Jag skulle behöva ta en promenad också men kommer förmodligen på minst 100 saker att göra istället :-/. Har ändå stått på benen och rört på mig en del den här veckan. Igår var vi och minglade i Vega där vi besökte Grand Prix Raggarbil för andra året i rad. En riktig folkfest! Jättekul att ströva omkring och titta på bilar och springa ihop med folk från både nu & då. Ett par spelningar av olika slag är också genomförda under veckan.

En ledig fredagkväll blev det med kräftor i glada vänners lag. En lugn tillställning som hade krympt betydligt i jämförelse med de ursprungliga planerna men som var fullt tillräcklig. Efter det blev det puben. Dans, karaoke och trevligt umgänge. Är det konstigt att man trivs?

Inga kommentarer: