fredag 27 augusti 2010

Nu är det ju idag ......

Igår tänkte jag att skulle skriva om gårdagen idag men nu känns den ganska avlägsen. Nu är det ju idag ..... men i alla fall så såg den ut så här i korta drag:
  • Strax efter åtta på morgonen kom fastighetsskötaren hit och fixade lite. Väldigt trevligt med en händig karl i lägenheten även om jag gärna skulle välja ett annat exemplar ;-).
  • Iväg till jobbet ..... svisch! En deadline före lunch att hålla och inte ett underlag så långt ögat nådde. Spännande ..... men som vanligt såg jag till att lösa problemet efter bästa förmåga och min chef lever kvar i villfarelsen att man kan åstadkomma vad som helst på ingen tid alls :-/.
  • Efter jobbet åkte jag iväg till Huddinge Musik och fyllde på mitt förråd av maraccasar och strängar till gitarren. Vidare iväg till "Apoteket Röda Näsan" för att inhandla något att skölja ner kvällens kräftor med.
  • Hem en sväng och ladda batterierna och piffa till sig lite inför spelningen på Restaurang Mirabelle.
  • Iväg och spela & i hem igen.
  • I säng vid halv tre för några timmars sömn innan det var dags att ge sig iväg till kontoret igen.

Ja så såg den ut, gårdagen men nu är det en ny dag och jag ligger ett halvt dygn efter med bloggen :-).Trevlig helg!

1 kommentar:

maria sa...

Det var en fullspäckad dag :)

Hoppas du får en njutningsfull helg fina du :)
Kramen