torsdag 9 juli 2009

Bråttom-bajs & fika

Min mage fortsätter att roa sig. I stort sett hela förmiddagen ägnades åt bråttom-bajs men nu har det lugnat ner sig. Mitt på dagen kom äntligen Maria & Viktor över på den fika som vi har pratat om i säkert 1,5 år. Mysigt med lite tjejsnack och Viktor (som är nästan 2 år) fick köra motorcykel i köket. Tutan var roligast. Nu kommer det definitivt inte att dröja två år till nästa gång. Nu vet vi ju hur man gör, eller hur ;-)?

Kvart i tre var det dags för frissan. Skönt med lite ompyssling. Jag fick beröm för min nya hårfärg, som jag för övrigt ligger i krig med Wella om eftersom den rann ut över kläderna fortfarande 1,5 vecka efter färgningen. Kompensation har utlovats.

Slängde omkull mig på soffan en stund när jag kom hem tills dottern kom och sa att hon pillat in ett minneskort i datorn som inte gick att få ut. Grrrrrrrrr! Lätt att koppla av, det var bara upp och hoppa. Som tur var fick jag ut det. Tur för henne att hon redan låg på pluspoäng eftersom hon lovat att ta tvättstugan idag :-).

Ja, så ser min dag ut så här långt. Ömsom vin och ömsom vatten alltså.
.

1 kommentar:

Maria sa...

Tack för god fika och en trevlig pratstund :-)

Det gör vi snarast om...
Må så gott ! Kram