onsdag 1 juli 2009

Myyyysdag!

Åkte ut till goaste vännen på förmiddagen. Hade strukit strandbesöket från den mentala listan och tog inte med mig badkläder eftersom det regnade när jag vaknade. Det dröjde inte länge innan det klarnade upp men det löste sig med en lånad bikiniöverdel.

Nu har jag ätit lax, gosat med sötaste kattungarna 5,5 veckor gamla, babblat, badat i havet och ätit lax igen :-) men jag tycker att det var lite snålt med snaskigt skvaller ;-). Lite nyhetstorka. En riktig mysdag har jag haft som gick alldeles för fort.

Nu får vi se vad kvällen har att bjuda på.

Myspace Comments
Myspace Comments

2 kommentarer:

Anna sa...

Låter som om du haft en ganska mysig dag...

Ha en skön kväll

Anonym sa...

Det är du med goaste vännen min!
Massor av kramar Pia
Ps det tog ett tag innan jag läste data strul pga ovädret