onsdag 15 juli 2009

Ny dag - nya möjligheter

Så får vi se vad den här dagen har att bjuda på. Solen skiner hos mig så ett alternativ idag är ju att helt enkelt åka ner till stranden och lägga sig. Vi pratade igår om att eventuellt åka in till Stockholms Jazzfestival en sväng och det skulle definitivt vara trevligt i det här härliga vädret och i det sällskapet. En människa som jag tycker väldigt mycket om vill att jag ska komma och hälsa på honom norr om stan, hmmm och så hoppas jag på att min vän från Farsta hör av sig så att vi kommer till skott och träffas någonting ;-). Ja, det ser ut att kunna bli en riktigt bra dag! Nu ska jag ta ett bad och fundera lite :-).

Vad ska ni göra?

2 kommentarer:

Ronny Forsslöw sa...

Önskar dig en trevlig dag och hoppas att du får åka in till Jazzfestivalen.

Maria sa...

Hoppas du får en härligt skön dag vännen :-)

Kram kram