onsdag 8 juli 2009

Nu så ....

.... känns det som om jag håller på att piggna till lite. Det visade sig igår att jag hade feber så det var kanske inte så konstigt att det gjorde ont överallt och att orken var som bortblåst.

Jag är lite knäpp! Inte för att det är någon större överaskning för de som känner mig men t.ex. så funkar inte jag om inte magen funkar. Utan att gå in på detaljer :-) så strejkar hela kroppen om jag inte får gå på toa och det får jag inte om jag inte rör på mig och det gör jag ju inte när jag inte är pigg och så är den onda cirkeln igång. Det kan gå 5-6 dagar. Jag får mjölksyra i hela kroppen och kan knappt lyfta armarna och blir helt yr i knoppen när jag står upp, illamående och kallsvettig. Jag blir verkligen sjuk. Men nu har jag gjort det! I´m back on track and ready for life!

Over and out!



Inga kommentarer: