onsdag 15 juli 2009

Det blev en bra dag

och lång. Jag åkte ut till Vallentuna och hälsade på Pelle Plutt. Vi satt i solen och spelade kort. Väldans varmt var det och skönt. Sedan tog vi en promenad och köpte glass och så slängde vi ihop lite god mat. Jag hade tagit med mig kycklingfilé, kokosmjölk, bambuskott och lite currypasta som vi rörde ihop en liten gryta av. Smaskens! Väldigt trevligt hade vi!

Vi hann lagom ta igen oss en stund efter maten innan det var dags att ge sig iväg mot Curres för lite karaoke och där var det ännu varmare, puh. Vi blev inte kvar så länge men hade tur och fick sjunga mycket. Tack Marie för det lilla trixet på slutet ;-).

Ja, så mycket mer har det väl inte hänt idag. Inget jag vill skriva om här i alla fall. Jo, förresten, jag träffade ju en Cowboysare ikväll. Det är ju inte varje dag, yeeha! Vi hade båda två varit på Countryfestivalen på Lida för några veckor sedan. Nu hann vi ju inte prata så mycket men kul var det i alla fall.

Sweet dreams!

Inga kommentarer: