fredag 24 juli 2009

Svisch

så hade den här dagen gått. Jag har hunnit med en del och ändå inte ....

Jag började med att åka på shoppingtur. Biltema stod först på listan. Där införskaffades ett par sladdar till datorn för att koppla ihop den med PA-anläggningen.

Efter det stod KappAhls "50% på rean" på tur. Varför vet jag inte riktigt eftersom jag vet att jag alltid blir förbannad på deras skitrea. Som vanligt gjorde jag precis som de tänkt sig, hittade en jättesnygg långkofta till fullt pris som jag köpte.

När jag kom hem igen ringde jag en livlina, nämligen en granne med koll på ljud. Han såg till att jag fick ordning på bitarna så att jag nu både kan spela upp och spela in musik via datorn. Kuuuuuuuuuuul! Jag vill leka nuuuuuu!

Lyckades till slut slita mig och fösa ut grannen eftersom jag skulle åka och äta med två av döttrarna. Vi har nu ätit asiatisk buffé så att magarna står i fyra hörn.

Efter det lyckades vi släpa oss ett varv runt Willys och skrapa ihop det nödvändigaste.

Nu tänker jag ta igen mig en stund sedan är risken stor att jag hamnar framför den här burken igen och leker lite.

Ja, det var min dag så långt det!

Inga kommentarer: