måndag 14 december 2009

Erik vann Idol och jag kom tvåa

men inte i samma tävling då :-). Tur att jag inte jobbar på en tidning när det tar tre dagar att komma på en bra rubrik :-). Nu har det sjunkit in att jag faktiskt kom tvåa av ett par, tre hundra tävlande under hela året. Inte så illa! Då fattar man också hur sjukt bra Erik är som kom etta av elva tusen!!!!

Idag känner jag mig pigg och glad efter en riktigt bra helg. Lärorik också! Borde kanske, antagligen eller absolut lyssna lite mer på vad folk omkring mig säger. Kan man bli inspärrad för att man inte förstår sitt eget bästa eller för att man inte bryr sig om det? För dåligt självförtroende? Skev självbild?

Det är definitivt ett glapp mellan det jag känner och det folk säger att de ser. Jag måste bli bättre på att ta till mig alla snälla saker som folk säger. Tack alla underbara människor för all värme och ha en bra dag!


Inga kommentarer: