torsdag 10 december 2009

Fy, jag orkar inte mer

Veckan har varit och är över-häktisk. Idag har jag varit hos läkaren, helt meningslöst precis som jag hade listat ut innan: "Jag skulle kunna göra en undersökning idag men tycker inte det känns meningsfullt, proverna var bra och du blir kallad på koloskopi nästa år". Det beskedet hade jag väl kunnat få per post. Jag förstår allvarligt talat inte vad jag hade där att göra.

Efter det for jag in till stan för att köpa en grej. Jag fick vänta en timme på att butiken skulle öppna men det var ändå bättre än att åka hem emellan.

Sedan sprang jag ihop med Täppas Fogelberg i en butik, fick hjälp att laga mitt armband av en suverän silversmed som önskade mig lycka till med renarna :-), öh.

Hem igen och ladda inför en spelning på ett nytt gruppboende. Underbart roligt var det, över alla förväntningar! Jag ser fram emot att få komma fler gånger.

När jag kom hem sjönk jag ner framför TV:n för att koppla av med Halv åtta hos mig och Mammas pojkar. Då kom ett sms som tog musten ur mig lite inför morgondagen och när jag ringde för att diskutera det med en vän så valde han att använda informationen till att försöka få egna fördelar. Det känns som om förutsättningarna för morgondagen är annorlunda än vad jag hade fått uppfattningen om tidigare. Jag tror iofs inte att det påverkar mig varken positivt eller negativt det känns bara inte rätt. Jag får helt enkelt sova på saken och bestämma sedan hur jag ska göra.

2 kommentarer:

maria sa...

God morgon :)

Vilken röst du har, du sjunger ju jättebra :)
Vann du ?

Ha en skön lördag !
Kram kram

Trubaduran sa...

Tackar, tackar!
Nej, jag vann inte men jag kom tvåa och är jättenöjd :-).