torsdag 24 december 2009

Julen snurrar runt, runt, runt

och trots att jag nästan har ställt in julen helt och hållet i år så har det snurrat på ändå. Jag som är måttligt road av alla de här "måste-för-att-det-ska-vara-så-grejorna" tycker faktiskt att det är ganska skönt att slippa i år. Sista barnet har flyttat ut och jag ska inte vara hemma idag. Ändå saknar jag risgrynsgröten just nu som brukar stå färdigkokad på morgonen. Det får bli en skinkmacka istället. Den har jag inte ställt in :-).

Den här helgen ska istället ägnas åt att tömma vardagsrummet. På måndag ska det tapetseras om. Gissa om jag ser fram emot det, med femton år gamla, inrökta, tapeter. När målaren är klar ska parketten slipas. Det ska bli så härligt!

God Jul på er allihop & var rädda om er!

1 kommentar:

Ronny Forsslöw sa...

God jul önskar jag dig och hoppas att du får en härlig julafton med familjen.

//Ronny med familj