torsdag 31 december 2009

Gott nytt år!

Jag vill passa på att önska alla jag känner och de som jag inte känner men som kanske tittar in här ändå ett riktigt: Gott nytt år! Sista dagen på det här året har varit bra förrutom att jag saknar min mobil då. Åkte en sväng och hälsade på en av mina favoritmänniskor. Vi har lärt oss mycket av varandra. Men tillräckligt? Ja, inte vet jag. Just nu ligger i alla fall fjärden blank som ett nybonat golv.

Om en stund ska jag gå iväg och fira den här kvällen tillsammans med ett gäng underbara människor. Jag har träffat en hel del sådana i år, framför allt mot slutet, i början var jag inte så mottaglig. Just det här gänget har jag känt lite längre än så även om vi inte har umgåtts jättemycket. Desto roligare när vi gör det :-).

Nej, nu får det vara slut på årets sista blogg. Kram på er!

2 kommentarer:

Ronny Forsslöw sa...

Tack för nyårs hälsningen på min blogg.
Önskar dig också ett gott slut samt ett gott nytt år.

maria sa...

GOD FORTSÄTTNING på det nya året 2010 !!!
Hoppas det blir ett härligt år för dig :)

Kram kram