måndag 28 december 2009

IKEA

Något straff ska man väl ha för att man är ledig. Mitt var att åka till IKEA. Eftersom jag inte vill vara där en minut längre än nödvändigt så hade jag förberett mig noga och tagit ut en inköpslista på nätet. Tio meter ifrån kassan kom jag på att jag kanske skulle passa på att titta på en tvättkorg också. Frågade första, bästa personal som skickade upp mig på badrumsavdelningen. Tvärs igenom hela varuhuset och upp en våning. Tror ni att det fanns några tvättkorgar där? Så klart inte! Ner en våning igen och tvärs igenom hela varuhuset en gång till och tillbaka till kundvagnen som snällt väntade tio meter ifrån kassan. Sista gången jag försöker spontanhandla något på IKEA. Men hyllorna som jag skulle ha hittade jag snabbt och smidigt. Tack för det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tvätt korgarna står på spara o förvara.Precis själv innan ta själv lagret så vet du tills nästa gång....): kramis fr V-Hill

Trubaduran sa...

Då tackar jag för informationen. Jag ska försöka komma ihåg det till 2018 som är det tidigaste jag åker tillbaka till Ikea :-).