tisdag 1 december 2009

Mer värme åt folket

Nu har det varit en kille här för att fixa till lite värme åt mig :-). Det är väl ingen hemlighet att jag håller på att frysa ihjäl i min lägenhet, satte ju t.o.m. eld på sängen med en värmefilt i vintras.

Nu har han justerat utsuget av luft så att det inte ska behöva suga in så mycket kall luft och justerat elementen. Det blåser fortfarande halv storm i nederkant av fönstren men det blir så säger han när man stänger ventilerna. Då provade vi med att öppna ventilerna och då blåste det både över och under :-(. Nu ska han höra av sig i slutet av veckan för att höra om det har blivit bättre. Den som lever får se. Nej, nu måste jag ge mig iväg till jobbet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

du kan få värma dig i min famn om det blir för kallt,kram A

Trubaduran sa...

Oj då, det var inget dåligt erbjudande :-)!

/Fröken Motsträvig

Anonym sa...

allt för dig lilla du,kanske några "vaxljus" gör susen hehe kram o g'natt på lilla du
kram A