fredag 19 december 2008

Åååhh ..

... vad en liten gumma kan gno. Idag har jag jobbat som en gnu för att bli klar innan jag skulle gå hem. Jag har inte hunnit tänka efter om jag lyckades ännu. Tanken var att jag skulle vara ledig till sjunde januari nu men jag måste in och jobba åtminstone en dag före nyår. Efter jobbet hjälpte jag äldsta dottern att handla en julklapp och köpte ett nytt minneskort till kameran. Varning på stan! Sedan var jag en sväng till Mirabelle. Det är mysigt att sitta ner en stund och koppla av med trevliga människor. Fick flera komplimanger för mitt nya hår. Nej, själva håret är inte nytt men frisyren ;-). Nu ska jag försöka koppla av lite och ta hand om det vanliga stöket. Jag ser fram emot morgondagen då jag ska träffa min favorit-Pralin. Han måste ha ätit för många pepparkakor idag för han säger så snälla saker.

Må så gott!

Inga kommentarer: