måndag 22 december 2008

Oj oj

Då har ytterligare en helg passerat. Det har varit full fart hela tiden. I lördags var vi ute och åt. Vi blev ett gäng på elva personer. Maten var god och det var kul att träffa folk som jag inte har sett på ett tag. Sedan åkte Pelle och jag vidare till Bergshamra för att sjunga ett par låtar. Det börjar ju alltid dra i "karaoketarmen" fram emot kvällen.


Söndagen började i Vallentuna och slutade i Skogås via både Nacka, Kalhäll och Kungsholmen så det blev några mil i bilen. Vi var ett gäng karaokenördar som var hembjudna till Tommy & Marie. Det var jättemysigt! Vi hade med oss den här så jag vet inte om vi får komma tillbaka men jag hoppas det.







När vi hade satt i oss en härlig buffé så åkte hela gänget in till Biljardpalatset, för vad kopplar karaokenördar av med när de inte jobbar med karaoke? Karaoke, så klart!





Idag har jag ägnat mig åt julstök. Knäck och ischoklad har det blivit och ljusen har kommit i granen. Nu sitter vi och pysslar med bilder från helgen så nu ska jag släcka ner den här.

Vi hörs & störs!

Inga kommentarer: