lördag 27 december 2008

Jag har nog

blivit biten av en latmask. Igår hade jag tänkt att komma igång och göra lite nytta men jag orkade knappt lyfta armarna från kroppen. Jag sov ganska länge och sedan släpade jag mig ut en sväng. Jag skulle handla lite och lämna pengar till en av döttrarna. Jag passade också på att åka och lägga mig en stund i solariet. Det är så himla avkopplande och fast att jag somnade en stund där så stöp jag direkt i soffan när jag kom hem och vaknade efter två timmar. Fastnade en stund framför datorn med ett spel jag fick i julklapp. Tack, mina vänner! Tog ett bad och åkte över till Pelle eftersom vi skulle iväg och sjunga karaoke. Trots ett sketet telefonsamtal som höll på att förstöra hela kvällen så blev den jättetrevlig. Vilka guldkorn ni hittar, Spotlight! Nu ska jag göra lite nytta innan Pralin och jag ska gå igenom lite bilder som vi har tagit.

3 kommentarer:

Ronny Forsslöw sa...

Hej!
Man måste få vara en latmask, skönt att bara inte göra något utan att bara vara.
Ni verkar har hittat varandra igen du och pralinen och det gläder mig ni får säkert ett bra 2009 med mycket skratt och glädje.

Ha så bra idag.
//Ronny

Maria sa...

Det vore roligt att få se lite bilder på eran jul :-)
Hoppas det är bra med dig ?
När börjar du jobba igen då?

God fortsättning !
Må så gott !
Maria

Trubaduran sa...

Vi får väl se om vi hittar varandra eller springer vilse i pannkakakan.

Vi ska fixa till lite bilder som ni får se. Jag skulle börja jobba den 7:e men måste in åtminstone på måndag och förbereda inför årsskiftet. I värsta fall blir det tisdagen också.