söndag 14 december 2008

Söndag

och snart slut på veckan. Idag har jag varit en sväng till Träffen på Julloppis och kunde som vanligt inte hålla fingrarna borta från skivor och glas. Jag blev inte där så länge eftersom jag hade lovat en av döttrarna att låna bilen. Minnet är kort men intensivt just nu =) men allt sånt skyller jag direkt på att jag är mormor. Det är inte det enda jag har klantat till idag. Skulle skicka iväg en bild som ska in på min hemsida men den hade legat så länge i inkorgen att den hade försvunnit. Det var någon finess med att dela bilder som jag inte förstår mig på. Borta var den i alla fall så nu får jag försöka få tag på den igen och vara lite snabbare den här gången. Snart dags att börja tänka på tvättstugan som jag ska roa mig med under kvällen. Sammanfattningsvis har veckan varit riktigt bra. Visserligen full fart men många trevliga aktiviteter.

See U next week!

Inga kommentarer: